Funkcie

Integrácia s Kommo

Integrácia s virtuálnou PBX vám umožňuje počúvať hovory cez Kommo, ukázať klientsku kartu pri prichádzajúcom hovore a distribuovať hovory manažérom

Objednať

Na čo sa používa?

kommo log

Kombinácia virtuálnych ústrední a amoCRM v jednej službe vám umožňuje efektívnejšie komunikovať s klientmi: uskutočňovať hovory jedným kliknutím, pri prichádzajúcom hovore zobraziť kartu klienta. Zamestnanec vidí, kto volá a ktorá úloha je otvorená. Systém automaticky zaznamenáva požiadavky a generuje potenciálnych zákazníkov vo všetkých kanáloch a pridáva ich do lievika predaja.

  • icon image

    Zvýšiť lojalitu klientov, pripraviť sa na rokovania

  • icon image

    Ušetriť čas na hovoroch

  • icon image

    Získať kompletnú históriu hovorov a zaznamenané hovory so zákazníkmi

  • icon image

    Pomôcť obnoviť chronológiu udalostí od prvej požiadavky zákazníka

  • icon image

    Sledovať zmeškané hovory

  • icon image

    Schopnosť vytvoriť pohodlný algoritmus prichádzajúceho hovoru

placeholder

Aktivovať funkciu

Funkciu aktivujte samostatne podľa pokynov na inštaláciu.

Aktivovať samostatne

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)