Produkt

Chatbot

Mládež uprednostňuje chatovanie pred telefonickými rozhovormi: 60% zbohatlíkov a generácie Y (18 - 29 rokov) uprednostňuje textové správy.

  • - Spoľahlivé riešenie od telekomunikačného operátora
  • - Telegram, VK, Viber, JivoSite
  • - Akékoľvek integrácie
  • - Užívateľské premenné

Čo je chatbot?

Chatbot je produkt, ktorý automatizuje textové správy podľa scenárov. S našou službou môžete ľahko vytvárať scenáre dialógov:

  1. Vytvorte požadované odpovede chatbotu a požiadavky na údaje používateľov
  2. Pripojte scenár k systému správ (Telegram, VK, Viber, JivoSite)
  3. Ak je potrebné pridajte integráciu (CRM, Google Sheets, iné systémy)

Po stlačení jedného tlačidla bude všetko fungovať!

Výhody chatbota

Ušetríte čas svojich špecialistov

Vytvorte efektívne scenáre založené na skúsenostiach z komunikácie s vašim cieľovým publikom, aby ste komunikáciu so zákazníkmi prenechali chatbotu, a vaši zamestnanci budú mať viac času na ďalšie dôležité veci. Až 80-90% - približne toľko požiadaviek, podľa našich údajov, spracuje chatbot samostatne bez zapojenia špecialistov.

Flexibilita, rýchlosť a jednoduchosť prispôsobenia

Nie je potrebné budovať samostatnú komunikáciu v každom messengeri alebo na sociálnych sieťach. Scenár je možné ľahko vložiť do ľubovoľného rozhrania a všetky dáta sa môžu automaticky "dostať" do vášho CRM systému.

Okrem toho môžete pomocou rozhrania API nastaviť nahrávanie akýchkoľvek údajov do chatbota, ktoré sa k danému klientovi dostane oveľa rýchlejšie, ako keby to urobil jeden z manažérov.

Vaša konkurenčná výhoda

Moderná spoločnosť nemôže existovať bez moderných komunikačných prostriedkov. Ak vaši konkurenti už optimalizujú svoje obchodné procesy pomocou komplexných analytických systémov typu end-to-end a Vy naďalej rozposielate reklamné brožúry, môžete byť skôr alebo neskôr vytlačení z podnikania, pretože to, čo fungovalo "včera", už nebude fungovať "zajtra".

Funguje presnejšie ako človek

Chatbot reaguje okamžite a presne, neochorie a nerobí chyby. Je vždy priateľský, objektívny a jeho informácie sú vždy aktuálne. Chatbot je pripravený čakať na odpoveď klienta hocikoľko, sám odpovie do jednej sekundy, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Kto potrebuje chatbotov?

Pre obchodné oddelenie

Spustite ďalší predajný kanál a komunikujte so zákazníkmi v každej fáze projektu. Môžete úplne automatizovať predaj, proces objednávania služby a implementovať svoju službu do chatbota.

Pre obchodníkov

Zaujmite svoje cieľové publikum tým, že pozvete potenciálnych zákazníkov, aby sa zúčastnili v hrách, vyhľadávanie alebo propagačné akcie. Chatujte s používateľmi v sociálnych sieťach a v instant messengeroch na ich vlastnom jazyku.

Pre technickú podporu

Znížte náklady na obsluhu jedného klienta z dôvodu úspor z rozsahu a spracovania mnohonásobne väčšieho počtu požiadaviek IBM tvrdí, že implementácia chatbotov môže znížiť náklady na technickú podporu až o 30%.

Prečo práve naše Chatboti?

Ekonómia
Jedna z najnižších cien na trhu. Je pre nás dôležité, aby sme sprístupnili technológiu.
Jednoduché nastavenie a úplná automatizácia
Použite jeden scenár pre rôzne platformy a zhromažďujte všetky údaje v CPM.
Pomocou rozhrania API môžete nastaviť automatické nahrávanie údajov, aby váš chatbot zdieľal s klientmi iba relevantné informácie.
Pohodlie
Rýchly štart a užívateľsky prívetivé rozhranie, ktorému je možné porozumieť bez znalosti programovania.
Zaregistrujte sa a začnite používať službu už teraz!
Zadarmo do 1-ho októbra!

Vytvorenie Chatbota

Tarif

Skúška zadarmo
3 mesiac
€0/mesiac
Rýchly štart
 
€5.99/mesiac

Vybrali Nás

Odpovede na vaše otázky