Produkt

Virtuálna ústredňa

Bezplatná virtuálna PBX pre troch účastníkov s možnosťou integrácie s CRM systémami cez API, a priama integrácia s populárnymi CRM, ERP a online službami, ako sú YCLIENTS, amoCRM, SAP Business One.Viac ako 200 užitočných služieb s pridanou hodnotou, ktoré vám pomôžu automatizovať interakcie so zákazníkmi.

Najdôležitejšie funkcie

Robot pomáha skrátiť čas spracovania odchádzajúcich alebo prichádzajúcich hovorov a predáva komplexné produkty. Zvyšuje lojalitu zákazníkov.
Robot-kontrolór pomáha vytvárať jednoduchú a efektívnu obchodnú komunikáciu, zvyšuje výnosy spoločnosti bez straty zákazníkov.
Funkcia Virtuálnej ústredni, ktorá Vám umožňuje nahrávať hovory interných, externých a mobilných účastníkov. Nahrávanie hovorov môže byť dôležitým dôkazom na súde, ak bol klient vopred informovaný o tom, že jeho hovor bol zaznamenaný.
Často máte nežiadané hovory? Škoda Vám, za čas, ktorý strávite na telefonických hovoroch s konkurentmi, ktorý vystupujú ako potenciálni zákazníci? Využite bezplatnú funkciu Virtuálnej ústredni, čierny a biely zoznam.
Hlasový systém obsahuje privítanie, ktoré informuje zákazníka o spoločnosti skôr, ako sa hovor uskutoční s konkrétnym spolupracovníkom. Zákazník je potom pripojený k príslušnému oddeleniu na základe informácií, ktoré zadal stlačením DTMF tlačidiel.
Funkcia, ktorá presmeruje prichádzajúci hovor, na akékoľvek číslo účastníka podľa rôznych podmienok (bez podmienkové, ak neodpovedá, ak nie je dostupný alebo keď je obsadený).

Riešenia

Speech-to-text/Text-to-speech

Hľadáte spôsob, ako urobiť tento produkt pre zákazníka ešte cennejším? Chcete stráviť menej času a peňazí na spracovanie prichádzajúcich hovorov?

Nenúťte svojich zákazníkov, aby počas hovoru stláčali tlačidlá telefónu. Pripojte virtuálneho asistenta, ktorý dokáže rozpoznať reč klienta a vie odpovedať na jeho otázky v jazyku, ktorému klient rozumie.

Robot-kontrolór

Nemáte dostatok času na kontrolu obchodných manažérov? Veľa stratených hovorov, je vysoká strata zákazníkov a zároveň klesá výnos spoločnosti? Začnite používať Robot-kontrolór čo je funkcia spätného volanie pri zmeškaných hovoroch, kde systém automaticky spojí pracovníka s klientom, aby nedošlo k stratenému hovoru..

Volanie&Chat

Widget na webovej stránke, ktorá kombinuje dva produkty do jedného riešenia: spätné volanie a online konzultant, s pomocou ktorého môže klient konzultovať s manažérom zadarmo tak, že sa v reálnom čase na zadané otázky hneď dostáva odpoveď v chate.

Integrácie s CRM systémami

Prečo by ste mali pripojiť Virtuálnu ústredňu od MCNtelecomu?

Neustále vyvíjame nové služby s pridanou hodnotou,
aby bola vaša obchodná komunikácia jednoduchá, pohodlná a efektívna!

200+ funkcií Virtuálnej ústredne
20 rokov na telekomunikačnom trhu
5 krajín: poskytovateľ telekomunikačných služieb v 5 krajinách
350 tisíc telefónnych čísel
Pripojenie za 15 minút

Odpovede na vaše otázky