Produkt

Sledovanie hovorov

Sledovanie hovorov vám umožňuje vyhodnotiť účinnosť internetovej reklamy offline a zlepšiť výkonnosť vášho call centra.

Výhody Sledovania hovorov od KOMPaaS

Dostupná cena pre malé firmy
Integrovanie Sledovania hovorov je veľmi jednoduché
"Čisté" čísla
Jedna telekomunikačná platforma pre všetky riešenia

Integrovanie Sledovania hovorov je veľmi jednoduché

Priama integrácia so známymi CRM systémami

Etapy hodnotenia účinnosti reklamy

Sledujte výkonnosť rôznych predajných kanálov
Identifikujte menej efektívne reklamné kanály
Prerozdelením rozpočtu zvýšte príjmy

Zadarmo si môžete zapnúť "čisté" virtuálne telefónne číslo

Ponúkame vám možnosť vybrať si čísla nielen podľa kategórií: od štandardných po exkluzívne, ale aj takzvané "čisté" čísla - tie, na ktoré sa za posledné 3 mesiace neuskutočnili žiadne prichádzajúce hovory. Na našej webovej stránke si môžete vybrať čísla v závislosti od počtu hovorov na každé číslo v predaji za posledných 90 dní - "Menej ako 10", "Menej ako 100", "Viac ako 100".

Počet hovorov:
3 — 10
10 — 100

Pre koho je služba Sledovanie hovorov od KOMPaaS vhodné?

Pre majiteľov firiem
  • - Analyzovať fungovanie jednotlivých oddelení a podnikania celkom
  • - Skúmať návratnosť investície
  • - Optimalizovať obchodné procesy
Marketingové a reklamné oddelenie
  • - Vyhodnoťte a porovnajte účinnosť online a offline reklamy
  • - Zlepšenie účinnosti reklamných kampaní pomocou spoľahlivej analýzy
Zákaznícky servis
  • - Kontrola kvality zákazníckych služieb a efektivity manažérov
  • - Sledujte počet zmeškaných hovorov manažérov
Sledovanie hovorov za 3 € / Mesiac

Odpovede na vaše otázky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)