robot with shopping cart

Riešenia

Robotické riešenie pre internetové obchody

Pokročilé automatizačné technológie na zníženie nákladov a zrýchlenie spracovania objednávok.

Objednať

Úlohy hlasového robota

icon

Skrátenie času spracovania hovoru

icon

Zníženie ceny hovorov 2-krát

Možnosti systému

icon

Okamžité potvrdenie objednávky

icon

Pripomenutie o zrušení objednávky

icon

Upozornenie pri vykonávaní zmien v objednávke

icon

Kontrola kvality: NPS a CSI

icon

Integrácia s akýmkoľvek CRM a systémami na riadenie podnikových procesov

icon

Informácia o akciách

two boxes

Automatické potvrdenie objednávky

Hlasový robot zavolá klientovi ihneď po zadaní objednávky v internetovom obchode. Ľahko rozpozná reč klienta a rozumie odpovede. Objednávku môže klient počas hovoru zmeniť. Robot dokáže prepnúť klienta na operátora call centra.

Ako to funguje?

V internetovom obchode sa vytvorí objednávka. Na základe objednávky systém vytvorí odchádzajúci hovor na telefónne číslo zákazníka a robotovi odošle variabilné údaje: meno zákazníka, informácie o objednávky, výšku sumy objednávky a adresu doručenia.

Hlasový robot odošle zákazníkovi všetky údaje o objednávke, rozpozná jeho odpoveď a odošle ju v textovom tvare do internetového obchodu.

  1. Objednávka produktu
  2. Odosielanie objednávky
  3. Zavolá Vám robot
  4. Informuje Vás o detailoch objednávky
  5. Potvrdíte objednávku

Odpovede na vaše otázky

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)