Riešenia

Automatické volanie pre zdravotnícke organizácie

Ušetríme čas pacientom a operátorom.

Objednať
phone, calendar and clock
Automatizujte stretnutia pacientov u akéhokoľvek špecialistu, získajte odpovede na svoje otázky, potvrďte alebo odložte stretnutie.
icon
Operátori zvyčajne trávia väčšinu času s pripomienkami o dátume a čase stretnutia. Bez toho môžu pacienti na návštevu zabudnúť.
icon
Neustále musia odpovedať na otázky s rovnakými typmi: ako napríklad rozpis lekárov, otváracie hodiny a dostupnosť ambulancie atď.

Nie je možné odpovedať na všetky hovory naraz, takže pacienti musia čakať.

Premeníme telefonickú službu

Po zapnutí funkcie Automatické volanie:

icon

Robot pripomenie pacientovi termín, potvrdí ho, upraví alebo zruší a uloží údaje.

icon

Odpovedá na otázky pacienta v akejkoľvek forme so zameraním na kľúčové slová.

icon

Informuje pacienta o potrebných prípravkoch na lekárske ošetrenie.

icon

V prípade potreby spojí pacienta s operátorom.

handsets and clock
Rýchlejšie odpovedá, ako operátor
Po pripojení Automatického volania, nemusia pacienti dlho čakať na odpoveď operátora: dialóg sa začne okamžite.
handsets and clock
Podporuje všetky procesy hovorov
Robot odpovedá prostredníctvom viackanálového čísla každému, kto zavolal na ambulanciu, a súčasne vedie až 100 dialógov.
Vyskúšajte naše služby
Zavolajte na telefónne číslo +421 2 222 02 999 teraz a vykonajte dialóg s robotom, ktorý potvrdí vopred zarezervované stretnutie s lekárom
icon
Dialógy premyslené do najmenších detailov
Môžete si vytvoriť vlastné scenáre pre dialóg, berúc do úvahy špecifiká podnikania, preferencie a obavy zákazníkov. Zahrňte najčastejšie otázky a námietky – a podľa potreby zmeňte scenáre. A my s tým Vám pomôžeme.
icon
Dôkladná analytika
Robot ukladá podrobné štatistiky hovorov a zaznamenáva rozhovory s pacientmit. nalyzujte zozbierané údaje, aby ste určili presný profil vašej cieľovej skupiny a upravte svoju marketingovú stratégiu.
icon
Špecifický prístup ku každému CRM systému
Pracujeme s desiatkami najpopulárnejších CRM a prispôsobujeme integrácie na základe vašich požiadaviek. Takže v amoCRM, keď zavolá nový klient, spustíme jeho kartu v priečinku "initial contact" a v Bitrixe vytvoríme leada.

Riešenie od MCNtelecom na kľúč

Pre zdravotnícke organizácie
Speech-to-Text/Text-to-Speech
€35/mesiac
Pevné telefónne číslo
od €0.99/mesiac
Viac hlasových kanálov k
Automatickému volaniu
€0.49/mesiac
Nahrávanie hovorov
€5.90/mesiac
Virtuálna ústredňa s 3 klapkami
€0/mesiac
Celkom
od €42.38/mesiac

Odpovede na vaše otázky