Aktuality

Aktuality

Tržby KOMPaaS.tech za rok 2023 vzrástli o 19%

Telekomunikačný poskytovateľ KOMPaaS.tech, ktorý ponúka služby telefonie a inteligentné produkty pre automatizáciu obchodných procesov a obsluhuje firemných klientov a súkromné osoby v Rakúsku, Maďarsku, Nemecku, na Slovensku a vo Francúzsku, podáva súhrn výsledkov za rok. Celkový nárast tržieb KOMPaaS.tech dosiahol 19%, počet klientov sa zvýšil o 22%.
Viac informácii

KOMPaaS.tech rozširuje telekomunikačné služby a riešenia CPaaS vo Francúzsku

Spoločnosť KOMPaaS.tech, vysoko uznávaný poskytovateľ telekomunikačných služieb v Maďarsku, Rakúsku, Slovensku a Nemecku, s radosťou oznamuje spustenie svojich telekomunikačných služieb a riešení CPaaS vo Francúzsku. Tento krok predstavuje významný míľnik v stratégii spoločnosti poskytovať najmodernejšie nástroje a služby v oblasti komunikácie na globálnej úrovni.
Viac informácii

Veselé Vianoce a Šťastný Nový Rok!

Drahý partner, s blížiacim sa sviatočným obdobím by sme vám radi poďakovali za príjemnú a úspešnú spoluprácu v roku 2023! Nech je vaše srdce naplnené teplom sviatkov a radosťou Nového roka!
Viac informácii

Nová hlasová služba Virtuálnej ústredne "Hlasová klasifikácia hovorov" pomáha klasifikovať požiadavky

Firemní klienti KOMPaaS.tech majú k dispozícii novú bezplatnú funkciu Virtuálnej ústredne "Hlasová klasifikácia hovorov", ktorá umožňuje označiť každú konverzáciu vyslovením kľúčových slov na konci hovoru.
Viac informácii

KOMPaaS.tech ukazuje rast výnosov o 22 % v roku 2022

Pevný telekomunikačný operátor, vývojár softvérových produktov KOMPaaS.tech vykazuje nárast výnosov do konca roka 2022 o 22 %, predplatiteľská základňa B2B zákazníkov o 12 %.
Viac informácii

KOMPaaS.tech spojil rôzne komunikačné kanály so zákazníkmi do jedného Online platform: Multichat

Telekomunikačný operátor, vývojár softvéru KOMPaaS.tech predstavuje novú službu pre firemných zákazníkov, platformu omnichannel Multichat, ktorá umožňuje efektívnu komunikáciu so zákazníkmi prostredníctvom webovej stránky, sociálnej siete, messengerov a chatbotov.
Viac informácii

ChatGPT je k dispozícii na testovanie zavolaním na telefónne číslo spoločnosti KOMPaaS.tech

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS.tech prepojil k telefónnej služby ChatGPT službu, čím všetkým zainteresovaným používateľom poskytuje príležitosť komunikovať a testovať komunikáciu inteligentného bota nielen v chate, ale aj hlasom cez telefón.
Viac informácii

Nová funkcia Virtuálnej ústredni od spoločnosti KOMPaaS.tech: "Prepis hovoru"

Spoločnosti KOMPaaS.tech, ktorý poskytuje telekomunikačné služby a vyvíja softvérové produkty, ponúka svojím firemným zákazníkom od 1. februára tohto roku prístup k novej funkcii virtuálnej ústredne "Prepis hovoru", ktorá umožňuje prepísať hovor do textu.
Viac informácii

Nový spôsob overenia používateľa volaním "Confirmation Call"

Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka novú služby "Confirmation Call", ktorá je najžiadanejšia medzi spoločnosťami v segmente e-commerce.
Viac informácii

Nový spôsob overenia používateľa volaním "Confirmation Call"

Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka novú služby "Confirmation Call", ktorá je najžiadanejšia medzi spoločnosťami v segmente e-commerce.
Viac informácii

KOMPaaS ponúka riešenie, ako spojiť "analogickú" ústredňu s virtuálnou

Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových produktov KOMPaaS oznamuje spustenie novej služby. Funkciou budú môcť používatelia kombinovať virtuálnu pobočkovú ústredňu KOMPaaS a akúkoľvek pobočkovú ústredňu tretích strán (analógovú, hybridnú alebo virtuálnu) do jedného telekomunikačného systému so spoločným číslovacím plánom a krátkymi číslami pre interných účastníkov.
Viac informácii

Informácie

Vážený zákazník, Týmto by sme Vás chceli informovať, že 1. augusta vykonávame plánovanú technickú údržbu. Prístup k Vášmu osobnému účtu bude mať len 2. augusta.
Viac informácii

Rebranding skupiny spoločností KOMPaaS

KOMPaaS oznamuje dokončenie komplexného rebrandingu, ktorý zahŕňa zmenu názvu, vizuálneho imidžu, loga, doménov webových stránok spoločnosti. Nový názov spoločnosti je - KOMPaaS.
Viac informácii

Spoločnosť KOMPaaS pridal k telekomunikačnej platforme autentifikačnú službu

Telekomunikačný operátor, vývojár softvérových riešení KOMPaaS ponúka podnikovým zákazníkom niekoľko spôsobov pre overenia užívateľských údajov: Flash Call, Password Call, Password SMS.
Viac informácii

Výsledky spoločnosti KOMPaaS 2021: 23% nárast predplatiteľov

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukazuje nárast predplatiteľov na 23% a nárast výnosov za jednotlivé služby až o 35% v štyroch európskych krajinách: Slovensko, Maďarsko, Rakúsko, Nemecko.
Viac informácii

Ako pracujeme cez sviatky?

Ďakujeme za plodnú spoluprácu v uplynulom roku. Sme radi, že sme v tomto roku pomohli vašej firme rásť, zlepšiť interakciu s vašimi zákazníkmi a dúfame, že budeme užitoční aj v roku 2022!
Viac informácii

Informácie

4 októbra 2021 došlo u niekoľkých veľkých poskytovateľov služieb k úplnému alebo čiastočnému výpadku siete, z dôvodu problému európskej centrálnej chrbtice siete.
Viac informácii

Chatbot pre komunikáciu s mladou generáciou

Mládež uprednostňuje chatovanie pred telefonickými rozhovormi: 60% používateľov mladších ako 30 rokov uprednostňuje textové správy - VKontakte, WhatsApp, Viber Pomôžte im s tým a zjednodušte prácu svojich konzultantov s pomocou nášho Chatbota.
Viac informácii

Pomocník na posilnenie obchodného oddelenia

Od 1 júla sme spustili novú funkciu virtuálnej ústredne - Pomocník! Teraz môže skúsenejší vedúci vášho call centra alebo obchodného oddelenia kedykoľvek vytočiť krátke číslo a pripojiť sa k telefonickému rozhovoru menej skúseného kolegu. S Pomocníkom je možnosť vypočuť konverzácie na paralelnej linke a môžete kolegovi pomôcť bez toho, aby to klient počul.
Viac informácii

Výsledky spoločnosti KOMPaaS v roku 2020: 30% nárast predplatiteľov v Európe

Telekomunikačný operátor a vývojár softvéru KOMPaaS ukončil rok 2020 s lepšími výsledkami, ako sa očakávalo. To zahŕňalo rast výnosov a výrazný nárast počtu. Rok 2020 bol pre KOMPaaS rokom nových výziev, zmien a relatívneho úspechu.
Viac informácii

Spoločnosť KOMPaaS a Kommo dokončili integráciu pre európskych klientov

Integrácia Virtuálnej ústrední KOMPaaS a Kommo je prispôsobená pre európsky trh. Odteraz viac ako 400 firemných zákazníkov poskytovateľa telekomunikačnej služby v štyroch európskych krajinách: Maďarsko, Rakúsko, Slovensko a Nemecko môže spojiť v jednom riešení KOMPaaS Virtuálnu ústredňu s populárnym systémom riadenia vzťahov so zákazníkmi pomocou niekoľkých kliknutí.
Viac informácii

Funkcia Robot-kontrolór pre zákaznikov KOMPaaS je zadarmo

Pri objednaní jedných z taríf Virtuálnej ústredni: "Free Basic", "Optimum", alebo "Premium" funkcia spätné volanie pri zmeškaných hovoroch "Robot-kontrolór" je ZADARMO.
Viac informácii

Nová spolupráca: KOMPaaS a YCLIENTS Hungary sa stali obchodnými partnermi

Vďaka integrácii cloudovej platformy YCLIENTS s KOMPaaS môžu maďarské malé a stredné obchody využívať niekoľko bezplatných služieb telekomunikačnej spoločnosti. V tejto neistej ekonomickej situácii spôsobenej vírusom je veľmi dobré, ak podniky môžu znížiť náklady na telekomunikačné služby.
Viac informácii

NNP Exchange: od nápadu k produktu

Telekomunikačný operátor, vývojár softvéru KOMPaaS ponúka zjednotenú databázu číselných plánov a portovaných čísel sveta NNP Exchange ako riešenie pre vývojárov fakturačných systémov, pre telekomunikačných operátorov a pre vývojárov agregátových údajov.
Viac informácii

Ako udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)?

Karanténa - nie je dôvodom na výpočet strát, ale je to skvelá príležitosť zorganizovať prácu vašich zamestnancov na diaľku bez straty efektívnosti. Pandémia jedného dňa určite skončí a skúsenosti získané pri optimalizácii nákladov na údržbu kancelárie zostanú s vami po dlhú dobu.
Viac informácii

question?

info sign

Nemôžete nájsť svoju krajinu?
Navštívte kompaas.eu pre EU (€) alebo kompaas.tech pre akúkoľvek inú krajinu ($)