Integrácia s amoCRM | MCN Telecom Slovensko
icon

Integrácia s
amoCRM

amoCRM je jedným z najpopulárnejších systémov CRM medzi malými a strednými podnikmi v Rusku.
Ľahko sa ovláda a používa. Integrácia virtuálnych ústrední s amoCRM pomôže optimalizovať prácu obchodného oddelenia spoločnosti.

Na čo sa používa?

Kombinácia virtuálnych ústrední a amoCRM v jednej službe vám umožňuje efektívnejšie komunikovať s klientmi: uskutočňovať hovory jedným kliknutím, pri prichádzajúcom hovore zobraziť kartu klienta. Zamestnanec vidí, kto volá a ktorá úloha je otvorená. Systém automaticky zaznamenáva požiadavky a generuje potenciálnych zákazníkov vo všetkých kanáloch a pridáva ich do lievika predaja.

Výhod

Zvýšiť lojalitu klientov, pripraviť sa na rokovania

Ušetriť čas na hovoroch

Pomôcť obnoviť chronológiu udalostí od prvej požiadavky zákazníka

Sledovať zmeškané hovory

Schopnosť vytvoriť pohodlný algoritmus prichádzajúceho hovoru

Rozdeliť počet hovorov medzi jednotlivými manažérmi