Virtuálna ústredňa | MCN Telecom Slovensko

ZDOKONALÁ VIRTUÁLNA ÚSTREDŇA (VPBX) OD MCNTELECOMU

BEZPLATNÉ, FUNKCIONÁLNE A KVALITNÉ TESTOVANIE ÚSTREDNI

Flexibilné nastavenie, úplná štatistika, efektívne presmerovanie hovorov, nahrávanie hovorov, online monitoring, čierny a biely zoznam, atď.

Vnútorné firemné volania sú zadarmo!

VÝHODY POUŽÍVANIA VPBX

JEDNOTNÝ PLÁN PRIDELENIA VNÚTORNÝCH ČÍSIEL

Zvyčajne vnútorné ktártke predplatené čísla, sú pridelené vnútorným splopracovníkam, a takto oni sú čiasťou jednotnej telefónnej sieti.

EFEKTÍVNA PRÁCA

IVR automatický hlasový systém, flexibilné nastavenie systému presmerovania hovorov, nahrávanie hovorov, spoľahlivá štatistika a online monitoring – toto všetko pomáha, aby manažerová práca pri volaní bola efektívnejšia.

Minimalizácia výdavok

Nie je potrebné nakúpiť drahé zariadenia, a na ich nákladnú rezerváciu. Priaznivé tarifi pre volanie a bezplatné volanie v rámci podniku.

Pohodlný interface

Premyslený interface, intuitívne interpretačný navigačný systém, ktorý zabezpečuje maximálne rýchlo a jednoducho pohodlné nastavenie telefónnej ústredni. Medzi vnútornými predplatiteľami a po špeciálnom privítani ľahko sa nastavuje presmerovacia logika.

0
rokov na svete
0
minút uvedenie do prevádzky
0
%
šetrenie na zariadeniach
0
%
zvýšenie predaju
0
pevných telefónnych čísiel

VYSKÚŠAJTE ZADARMO TELEFÓNICKÉ SLUŽBY

Teraz začnite používať

V rámci akcie nasledujúce služby dostanete zadarmo:

Mestské telefónne číslo

prijímanie hovorov z hocijakého telefónneho čísla

automatic message greeting

Privítanie

S touto funkcio môžete nahrať oficiálne firemné privítanie, navyše máte možnosť aj podeliť s volajúcim hocijaké informácie o firme ako (napr. akcie, dôležité informácie).
virtual fax

Virtuány fax

Zabudnite na pomalé a nespoľahlivé faxi a na drahé zariadenia. S touto aplikácio, faxi, ktoré ste prijali na Vašom telefónnom čísle mnôžete otvoriť cez klientskú zónu, alebo máte možnosť preposlať na Vašu emailovú adresu.
ivr interactive voice menu

Pridelenie klapiek

S touto funkcio môžete prideliť krátke vnútorné čísla ( klapky ).  Vaši spolupracovníci medzi sebou volajú zadarmo, aj vtedy ak nie sú v tej istej kancelárii, alebo sú v inom meste.
call transfer xfer

Odovzdávanie hovoru

Pripojte klienta k správnemu spolupracovníku, bez toho, aby ste prerušili hovor. Veľmi úžitočná funkcia, keď klient potrebuje konzultáciu vo viacerých otázkach.
call recording online monitoring

Nahrávanie hovorov

S touto funkcio máte možnosť na nahrávanie hovorov,s čím môžete zvýšiť úroveň starostlivosti voči klinetom, a zachrániť dôverne informácie.
call holding

Podržanie hovorov

Prepnutie medzi hovormi, bez toho aby ste museli zrušiť linku. Striedavo môžete hovoriť s dvomi klinetami, alebo môžete prehrať vopred nahranú správu pre čakajúceho klienta.
Viac
ivr interactive voice menu

IVR automatický hlasový systém

Efektívne presmerovanie prichádzajúcich hovorov. Klinet rýchlo sa vie pripojiť k požadovanému oddeleniu firmy, alebo ku správnemu spolupracovníkovi.
call routing call forwarding

Presmerovanie hovorov

K tomu aby ste nestratili žiadny hovor, používajte Našu flexibilnú presmerovaciu schému. Presmerovanie môže sa uskutočniť na pevné linky alebo na mobilmé telefóny, alebo na krátke vnútorné klapky, alebo na bezplatné VoIP konto.
call statistics call stats

Štatistika hovorov

Vo Vašej ruke sa môže sústrediť riadenie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov celej firmy, alebo spolupracovníkov, či rôznych oddelení. A to veľa pomáha pri efektívnej ochrane kommunikácie s klientom.
bw list black and white list

Čierny a biely zoznam

S týmito opciami máte možnosť na blokkovanie nežiadúcich hovoro, alebo môžete pripraviť vopred určený scenár pre niektoré prichádzajúce hovory ( napr. okamžité prepojenie na osobného kontakta).
call and chat from website web call web chat

Volanie & Chat z webovej stránky

„Volanie & chat z webovej stránky” je také kommunikačné zariadenie, ktoré dáva možnosť klientom požiadať bezplatný spätný hovor cez webovú stránku, alebo môže sa informovať cez chatové okno v reálnom čase.

Online monitoring

Dá Vám možnosť reálne sledovanie aktivitu či zaťažlivosť spolupracovníkov. Užívateľské oprávnenie môžete prideliť niektorému pracovníku z firmy.
call and chat from website web call web chat

Plánovanie cesty hovorov

Pomocou aplikácie „plánovanie cesty hovorov” môžete naplánovať cestu hovorov cez grafický interface.

Free BasicPočet vnútorných klapiek 30 €

Privítanie ✔

Automatický hlasový systém (IVR) ✔

Krátke čísla ✔

Odovzdávanie hovorov ✔

Podržanie hovorov ✔

Štatistika hovorov ✔

Monitoring ✔

Hlasová schránka ✔

Virtuálny FAX – 2,90 €

Nahrávanie hovorov – 5,90 €

Geografický routing – 5,90 €

Routing za najmenšiu cenu – 5,90 €

Cena za priestor – 1,95 €/Gb

Viac klapiek – 1,95 € / klapka

Vonkajšie telefónne číslo* – 1,90 € / číslo

 

Objednám

PremiumPočet vnútorných klapiek 2544,50 €

Privítanie ✔

Automatický hlasový systém (IVR) ✔

Krátke čísla ✔

Odovzdávanie hovorov ✔

Podržanie hovorov ✔

Štatistika hovorov ✔

Monitoring ✔

Virtuálny FAX ✔

Hlasová schránka ✔

Nahrávanie hovorov ✔

Geografický routing – 2,90 €

Routing za najmenšiu cenu – 2,90 €

Cena za priestor – 1,45 €/Gb

Viac klapiek – 1,45 € / klapka

Vonkajšie telefónne číslo* – 1,90 € / číslo

 

Objednám
  • *- Vonkajšie telefónne číslo – vďaka našému najnovšiemu rozvoju, naši klienti, ktorý majú nejaké VPBX predplatenie, okrem naších poskytnutých telefónnych čísiel majú možnosť používať pri odchádzajúcich a prichádzajúcich hovorov aj iné telefónne číslo, ktoré má vlastnú SIP identifikáciu, alebo majú možnosť zaintegrovať aj nové konto do nášho systému.
  • Nie je spojovací poplatok
  • Ceny sú uvedené bez DPH

MÚDRE PRESMEROVANIE

  • Bezpodmienkové presmerovanie hovorov
  • Presmerovanie pri Obsadení, alebo pri “nedostupnosti”
  • Na poradie: Podľa prioriti najprv na 1. číslo, ak to nezdvýha tak na 2. číslo a tak ďalej
  • Podľa časového rozsahu: nastavte viaceré druhy automatického hlasového systému (IVR) podľa pracovných dni a podľa pracovného voľna