Home Office
jednoduché a nákladovo efektívne riešenia
pre prácu na diaľku

Zorganizujeme, nainštalujeme,
pripojíme za 1 deň

zanechať žiadosť

Prednosti

Мобильность

Mobilita

Všetky naše produkty sú «v cloude». To znamená, že nemusíte kupovať drahé zariadenia. V prípade prechodu práca na diaľku, zostanete aj naďalej účastníkom vnútornej siete spoločnosti.

Удобный интерфейс

Praktické rozhranie

Rozhranie s intuitívnou navigáciou umožňuje, aby nastavenie bolo veľmi jednoduché a praktické. Pridať užívateľov, nastaviť privítanie, alebo nastaviť logiku distribúcie hovorov môžete spraviť veľmi rýchlo a jednoducho.

Индивидуальный подход

Individuálny prístup

Vo vzťahoch so zákazníkmi používame obchodný model Freemium. Naším zákazníkom ponúkame bezplatné používanie základných funkcií, zatiaľ za poplatok je k dispozícii rozšírená verzia softvérového riešenia. Zákazníki MCN Telecomu sa môžu vždy spoľahnúť na individuálny prístup a technickú podporu 24/7.

Hotové riešenia

Diaľková kontrola zamestnancov

Nahrávanie hovorov, online-monitoring, kontrola nákladov, úplná štatistika, ktorá vám umožňujú sledovať prácu zamestnancov, ako aj zaťaženie liniek a celkový stav siete v reálnom čase.

zanechať žiadosť
Конференции

Konferencia

Konferenčné hovory sa používajú na to, aby spojili všetkých účastníkov obchodného procesu do jedného telefónneho spojenia, čo umožňuje spojiť stretnutie z ľubovoľného miesta na svete z mobilných aj pevných telefónov. Ak chcete byť účastníkom konferencie, zavolajte organizátorovi schôdzky a vytočte krátky kód pre virtuálnu schôdzku.

zanechať žiadosť
Софтфон

Softvérová aplikácia

Ak je pre vás dôležité nielen prijímať hovory, ale uskutočniť aj odchádzajúce hovory, tak je veľmi výhodné používať softvérovú aplikáciu. Toto je bezplatná aplikácia, ktorá napodobňuje váš telefón na akomkoľvek zariadení, či už ide o smartfón, tablet alebo počítač. Pripojením požadovaného počtu virtuálnych čísiel a používaním softvérových aplikácii budú manažéri schopní efektívne komunikovať so zákazníkmi bez ohľadu na miesto práce.

zanechať žiadosť
Интеграция с CRM-системами

Integrácia s CRM-systémami

Najdôležitejšou úlohou integrácie je automatizácia obchodných procesov. Integráciou CRM systému s telefonickou službou, získate okamžité a spoľahlivé spojenie a efektívny nástroj na monitorovanie a zaznamenávanie údajov o hovoroch, aby ste vytvorili vysoko kvalitný predajný lievik.

zanechať žiadosť

Ako vám môžeme pomôcť?

Pomoc

Databáza znalostí Vám pomôže samostatne vyriešiť nastavenia.

Pozrieť

Technická podpora

Technickú podporu môžete kontaktovať e-mailom, alebo telefonicky.

Kontaktovať

FAQ

Zozbierali sme najčastejšie kladené otázky a odpovede na ne.

Pozrieť