VoIP technológia v službách záchrannej organizácie dobrovoľnýkov | MCN Telecom Slovensko

VoIP technológia v službách záchrannej organizácie dobrovoľnýkov

MCNtelecom na základe  IP telefónneho systému podporuje prácu dobrovoľníkov

MCNtelecom ponúklo modernú VoIP technológiu Združeniu Stredobudínskej ochrany civilných dobrovoľníkov, ktorý takýmto spôsobom obržali ľahko zapamätateľné telefónne číslo, ktoré je viackanálne a k tomu samozrejme aj virtuálnu telefónickú ústredňu sme zabezpečili.

Pevné telefónne číslo, ktoré obdržalo združenie od MCNtelecomu sme zaviedli do ich Virtuálnej ústredni , vďaka čomu dobrovoľníci pomocou softphone aplikáciám môžu prijať prichádzajúce hovory aj na vlastných mobiloch, a môžu medzi sebou bezplatne rozprávať.

V pracovné dni hovory prichádzajú do kancelárie, a mimo pracovnej doby hovory sú presmerované na klapky, ktoré sú pridelené kolegom ktorý sú v pohotovosti, alebo hovory sú presmerované na vonkajšie telefónne čísla, alebo v takýchto prípadoch je možnosť zapnút hlasovú chránku a takto virtuálna ústredňa zašle hlasovú správu na zadanú emailovú adresu.

Pri väčšom probléme hovory prichádzajú do mobilného strediska, kde sú umiestnené počítače dopredu nainštalovanými klapkami, a pri nich sedí dispečer, ktorý prijíma prichádzajúce hovory a zavedie potrebné informácie do systémov. Ak je potrebné dispečer môže presmerovať hovor aj iným organizáciám, alebo dobrovoľníkom, ktorý sú vonku na prehliadke a takto rovno majú možnosť byť v kontakte s volajúcim dostať od neho potrebné informácie a ak je potrebné okamžite môžu jemu aj pomôcť.

S pokročilou VoIP technológiou chceme uľahčiť prácu dobrovoľným organizáciám, ako aj ľudiam ktorý potrebujú pomoc, aby sa k ním záchrana čím skôr sa dostala.