Virtuálny asistent od MCN Telecomu je dostupný na štyroch jazykoch | MCN Telecom Slovensko

Virtuálny asistent od MCN Telecomu je dostupný na štyroch jazykoch

Nová funkcia Virtuálny asistent a rozpoznávanie reči je integrovaná do Virtuálnej ústredni spoločnosti MCN Telecom a je k dispozícii v cloude ale aj v offline režime. Cieľom je zvýšiť predaj tele marketingových kanálov, skrátiť dodacie lehoty a náklady zákazníkov, zvýšiť lojalitu zákazníkov a zefektívniť obchodnú komunikáciu.

Do Virtuálnej ústredni MCN Telecomu je zaintegrovaná Speech-to-Text/Text-to-Speech od Google a takisto je dostupná pre zákazníkov aj Yandex SpeechKit od Yandex.Oblako. Integrácia umožňuje malým a stredným slovenským, maďarským, rakúskym a ruským spoločnostiam využívať novú službu virtuálnej ústredni Virtuálny asistent v štyroch jazykoch: slovenčina, maďarčina, angličtina a ruština.

Táto funkcia môže byť užitočná pre banky, finančné organizácie, internetové obchody a spoločnosti, ktoré na predaj používajú umelú inteligenciu (AI).

Už viackrát sme spomínali, že spoločnosť MCN Telecom rozširuje svoje podnikanie v štyroch európskych krajinách: Slovensko, Maďarsko, Nemecko a Rakúsko, kde ponúka služby virtuálnej ústredni na telekomunikačnej platforme CPaaS, ako aj pevné telefonické služby, geografické a negeografické telefónne čísla a API.


Ako funguje?

Virtuálny asistent sa podobá k Hlasovému menu (IVR) v tom, že klient sa automaticky vie pripojiť k správcovi bez sekretárky. V prípade IVR je potrebné stlačiť príslušné tlačidlo na zariadení, aby klient mohol sa spojiť s manažérom, zatiaľ s pomocou funkcie Virtuálny asistent služba dokáže nielen počúvať, porozumieť reč volajúceho a odpovedať na otázku podľa scenárov uvedených v nastaveniach Virtuálnej ústredni, ale je možnosť spojiť klienta so zodpovedným hlasovým manažérom. Na tento účel je potrebné uviesť priezvisko a meno špecialistu, s ktorým volajúci chce začať konverzáciu, alebo pokračovať v komunikácii.


Koľko to stojí?

Ak objednáte službu Virtuálna ústredňa s troma klapkami, tak mesačný poplatok za funkciu Virtuálny asistent bude – 0 Eur. Za prevádzku zatiaľ platiť netreba. Od 1. októbra sa bude účtovať prevádzka. Po prevýšení jeden milión znakov – 10 Eur. Za 15-sekundov rozpoznávanie reči – 0,47 centov.

Ako nastaviť?

Pre podrobné informácie o nastavení kontaktujte technickú podporu.


MCN Telecom – prevádzkovateľ telekomunikačnej služby, vývojár softvérových služieb. V Rusku realizuje veľké projekty od roku 2000. Rozvíja podnikanie v Európe. Prevádzkovateľ je zastúpený v štyroch európskych krajinách: v Maďarsku, Nemecku, na Slovensku a v Rakúsku. Má vlastnú infraštruktúru (komunikačné uzly) a všetky potrebné licencie vo všetkých krajinách prítomnosti.

V Rusku MCN Telecom získala licenciu na poskytovanie mobilných komunikačných služieb a je prvý virtuálny mobilný operátor pre podnikanie na základe rádia Tele 2.

Operátor sa nachádza v zozname desiatich licencovaných prevádzkovateľov Ruskej federácie MgMN. Má priame spoje so všetkými významnými telekomunikačnými poskytovateľmi služieb, vrátane Rostelecom, MGTS, MTS, MegaFon, atď .V rámci spolupráce medzi operátormi ponúka vlastné telekomunikačné rozhranie zdroje CpaaS, ktoré zabezpečujú centrálny prístup k veľkej databáze vo veľkých mestách Ruskej federácie – viac ako 250 000 virtuálnych mestských a mobilných čísel.