Ako udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)? | MCN Telecom Slovensko

Ako udržať efektivitu a udržať zákazníkov počas koronavírusu (Covid-19)?

Karanténa – nie je dôvodom na výpočet strát, ale je to skvelá príležitosť zorganizovať prácu vašich zamestnancov na diaľku bez straty efektívnosti. Pandémia jedného dňa určite skončí a skúsenosti získané pri optimalizácii nákladov na údržbu kancelárie zostanú s vami po dlhú dobu.

Ako a aké moderné technológie vám môžu pomôcť? Prevádzkovateľ pevnej a mobilnej komunikácie, vývojár softvérových produktov MCNtelecom, ponúka niekoľko jednoduchých riešení, ktoré pomôžu zamestnancom plniť ich funkcie mimo kancelárie.

Presmerovanie hovorov

Ak je dôležité, aby ste nestratili prichádzajúce hovory, najjednoduchšou možnosťou je presmerovanie hovorov. Je vhodný pre tých, ktorí prijímajú relatívne malý počet hovorov. Presmerovanie z kancelárskeho telefónu na mobilné číslo zamestnanca vám umožní zostať v kontakte pri práci z domu.

Cena presmerovania hovoru na mobilnú – už od 0,13 €/minút.

Viac informácii

Softphone

Ak je pre vás dôležité nielen prichádzejúce hovory ale uskutočniť aj odchádzajúce tak pre Vás mimo kancelárie bude veľmi výhodné používať nejakú softvérovú aplikáciu. Toto je bezplatný softvér, ktorý simuluje telefón na akomkoľvek zariadení, či už ide o smartfón, tablet alebo počítač. Vďaka tomu môžu vaši zamestnanci prijímať a uskutočňovať hovory cez internet. Ak pracujete s počítačom, potrebujete iba mikrofón + reproduktory a prístup na internet. Na smartfónoch a tabletoch môžete bez mikrofónu, iba prístup na internet budete potrebovať.

Pre všetkých klientov ktorí používajú MCNtelecom Virtualnu ústredňu je nastavenie softphone úplne zadarmo. Vďaka tomu zamestnanec ľahko využíva firemnú komunikáciu bez toho, aby bol viazaný k pevnej linke.

Nastaviť samostatne

Mobilní zamestnanci (FMC)

Možnosť FMC na Virtuálnej ústredni MCNtelecomu vám umožní zostať v kontakte aj vo vidieckom dome, kde nie je internet. Riešenie kombinuje mobilnú a pevnú komunikáciu do jednej siete s krátkym interným číslom. Manažér môže prijať hovor, ktorý najprv postúpil na jeho pracovný telefón v kancelárii, pomocou vlastného smartfónu. Toto riešenie aktívne využívajú veľké spoločnosti a služba si v poslednom čase získava na popularite medzi malými a strednými podnikmi.

FMC vám umožňuje pripojiť mobilných predplatiteľov k virtuálnej ústredni, ktorá pomáha zamestnancom vždy zostať v kontakte a spoločnosti zase získajú úplnú kontrolu nad zamestnancami, vrátane štatistík ich hovorov, môžu kedykoľvek vypočuť nahraté hovory, ako aj online monitorovania a kontroly nákladov. Okrem toho sú všetky hovory v rámci podnikovej siete vždy bezplatné.

Cena FMC služby je nasledovná: predplatný poplatok mobilného čísla – 1,19 €/mesiac +predplatný poplatok služby FMC – 1,19 €/mesiac.

Viac informácii

MCN Telecom – prevádzkovateľ telekomunikačnej služby, vývojár softvérových služieb. V Rusku realizuje veľké projekty od roku 2000. Rozvíja podnikanie v Európe. Prevádzkovateľ je zastúpený v štyroch európskych krajinách: v Maďarsku, Nemecku, na Slovensku a v Rakúsku. Má vlastnú infraštruktúru (komunikačné uzly) a všetky potrebné licencie vo všetkých krajinách prítomnosti.

V Rusku MCN Telecom získala licenciu na poskytovanie mobilných komunikačných služieb a je prvý virtuálny mobilný operátor pre podnikanie na základe rádia Tele 2 a MVNE MTT platforma infraštruktúry.

Operátor sa nachádza v zozname desiatich licencovaných prevádzkovateľov Ruskej federácie MgMN. Má priame spoje so všetkými významnými telekomunikačnými poskytovateľmi služieb, vrátane Rostelecom, MGTS, MTS, MegaFon, atď . V rámci spolupráce medzi operátormi ponúka vlastné telekomunikačné rozhranie zdroje CpaaS, ktoré zabezpečujú centrálny prístup k veľkej databáze vo veľkých mestách Ruskej federácie – viac ako 300 000 virtuálnych mestských a mobilných čísiel.