Aktuality

Pomocník na posilnenie obchodného oddelenia

Od 1 júla sme spustili novú funkciu virtuálnej ústredne - Pomocník! Teraz môže skúsenejší vedúci vášho call centra alebo obchodného oddelenia kedykoľvek vytočiť krátke číslo a pripojiť sa k telefonickému rozhovoru menej skúseného kolegu. S Pomocníkom je možnosť vypočuť konverzácie na paralelnej linke a môžete kolegovi pomôcť bez toho, aby to klient počul.

Pomocník pomôže dokončiť transakciu, dokonca aj s problematickým klientom, a začínajúci manažér môže získať skúsenosti s riešením konfliktných situácií.

Vyskúšajte! Do 31 Augusta služba Pomocník je zadarmo. Od 1 Septembra – iba €5,90/mesiac. Službu si môžete aktivovať vo svojom MyMCN účte, alebo prostredníctvom svojho osobného manažéra.

Všetky novinky